Noch lange hin, aber trotzdem schon mal ein Hinweis:
-
26.10.2026: KÖLN | GEBÄUDE 9
27.10.2026: MÜNCHEN | STROM
28.10.2026: BERLIN | FRANNZ Club
29.10.2026: HAMBURG | KNUST
Teenage Fanclub - Herbst 2026
- Lattenschuss
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 39 times
Re: Teenage Fanclub - Herbst 2026
Wenn es die Zeit erlaubt, wäre ich schon gern dabei. Die Termine sind alle unter der Woche. Der Ort wäre dann fast egal.
- Liam1994
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Karten für Köln hab ich schon.
Ich werde vermutlich ein paar Tage vorher schon nach Lüttich fahren, da spielen an zwei aufeinanderfolgenden Abenden Teenage Fanclub und die von mir ebenfalls sehr geschätzten Boo Radleys.
Ich werde vermutlich ein paar Tage vorher schon nach Lüttich fahren, da spielen an zwei aufeinanderfolgenden Abenden Teenage Fanclub und die von mir ebenfalls sehr geschätzten Boo Radleys.
- Dennis Blandford
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 29 times
- Pheebee
- Studio
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 408 times
Wiéder gibt, müsste es eigentlich heißen. Und Martin Carr ist nicht bei der Reunion dabei, weil die anderen ihn nicht gefragt haben, ob er mitmachen möchte.nail75 hat geschrieben: 16 Sep 2026, 10:38 Krass, ich hatte keine Ahnung, dass es die Boo Radleys noch gibt.
"I didn’t know there was a reunion until they’d already decided to do it. Sice had told me they were recording but that it wasn’t a reunion (I already knew they were in the studio because it had been on Twitter). He was keen for us all to meet up and talk it through, but I didn’t see what there was to talk about. This was after they’d made the album and got themselves a label and manager. Sice asked if I minded if he used the name and I told him that I’d gone 20 years without using it and I didn’t see why he should start now so, yes, I very much minded. Weeks later he got back in touch and told me he was doing it anyway. The other two have never contacted me. I’ve heard bits of the record, it’s not really my thing."
Music’s for listening to, not to store away in a bloody cupboard. Yeah, I love my music.